Klacht Melden

Klacht Melden

Bij De Online Multi-shop streven we ernaar om u de beste service te bieden. Mocht u toch ontevreden zijn over een product of onze service, dan horen we dat graag. Wij nemen uw klacht serieus en doen er alles aan om tot een passende oplossing te komen.

📝 Hoe kunt u een klacht indienen?

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen om een klacht in te dienen:

Via e-mail

Stuur een e-mail naar: info@de-online-multishop.nl

Vermeld in uw e-mail:

  • Uw naam en contactgegevens
  • Uw ordernummer (indien van toepassing)
  • Een duidelijke omschrijving van uw klacht
  • Eventuele foto's ter ondersteuning
  • Wat u als oplossing zou willen zien

Via ons contactformulier

U kunt ook ons contactformulier gebruiken om uw klacht in te dienen.

Telefonisch

Bel ons tijdens openingstijden:
Openingstijden: Ma-Vr 9:00 - 17:00

⏱️ Wat kunt u van ons verwachten?

Ontvangstbevestiging

U ontvangt binnen 1 werkdag een bevestiging dat wij uw klacht hebben ontvangen.

Behandeling

Wij behandelen uw klacht zorgvuldig en nemen binnen 5 werkdagen contact met u op met een reactie of oplossing.

Oplossing

Wij streven ernaar om binnen 14 dagen tot een definitieve oplossing te komen. Mocht dit langer duren, dan houden wij u hiervan op de hoogte.

🔍 Klachtenprocedure

  1. Melding: U dient uw klacht in via een van bovenstaande kanalen
  2. Ontvangst: Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht
  3. Onderzoek: Wij onderzoeken uw klacht zorgvuldig
  4. Reactie: Wij nemen contact met u op met een reactie of oplossing
  5. Oplossing: Wij werken samen met u aan een passende oplossing
  6. Afsluiting: De klacht wordt afgehandeld en afgesloten

💡 Veelvoorkomende klachten en oplossingen

Product niet ontvangen

Controleer eerst uw Track & Trace code. Is het pakket bij de buren bezorgd of ligt het bij een servicepunt? Neem contact met ons op als u het pakket niet kunt vinden.

Beschadigd product ontvangen

Stuur ons foto's van het beschadigde product en de verpakking. Wij sturen u kosteloos een vervangend product of bieden een terugbetaling aan.

Verkeerd product ontvangen

Neem contact met ons op. Wij zorgen voor een retourlabel en sturen het juiste product kosteloos naar u toe.

Product voldoet niet aan verwachtingen

U kunt gebruik maken van uw herroepingsrecht en het product binnen 14 dagen retourneren. Zie onze retourinformatie voor meer details.

⚖️ Geschillencommissie

Komen wij er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie:

Stichting WebwinkelKeur Geschillencommissie
Website: www.webwinkelkeur.nl/geschillencommissie

Of via het Europees ODR-platform:
https://ec.europa.eu/consumers/odr

📋 Uw rechten

Als consument heeft u verschillende rechten:

  • Herroepingsrecht: 14 dagen bedenktijd
  • Garantie: Wettelijke garantie op producten
  • Conformiteit: Product moet voldoen aan de beschrijving
  • Klachtrecht: Recht om een klacht in te dienen

Meer informatie over uw rechten vindt u op de website van de Consumentenbond.

🤝 Onze belofte

Wij beloven u:

  • Uw klacht serieus te nemen
  • Snel en adequaat te reageren
  • Naar een eerlijke oplossing te zoeken
  • U op de hoogte te houden van de voortgang
  • Te leren van uw feedback om onze service te verbeteren

Contact

Heeft u vragen over onze klachtenprocedure? Neem gerust contact met ons op:

De Online Multi-shop
E-mail: info@de-online-multishop.nl
Openingstijden: Ma-Vr 9:00 - 17:00